כשהתחלתי ללמוד קולנוע מה שבעיקר עניין אותי זה האפקטים החזותיים בסרטי האקשן. תמיד חשבתי לעצמי איך הם עשו את זה? החל משנת 1995 החלו האפקטים החזותיים הממוחשבים לתפוס תאוצה (בעצם בסרט הראשון של פארק היורה), מאז תעשיית הויז׳ואל אפקטס כל כך התקדמה שכבר היום ניתן להגיע לתוצאות של אז במחשב ביתי בחוזק סביר.
עריכת סרטון ויז׳ואל אפקט דורש מחשב רבה, זה כבר לא עניין של להנפיש בעזרת נקודות (key frames) אלא יותר הבנה של הפיסיקה וההנדסה בתנאים שמציבים לסימולציות, למשל בסרטון שערכתי בו מטוס מתרסק על המים הייתי צריך לחשב בדיוק את מהירות הדגם המוטס, המסה שלו, חוזק הכנפיים למגע עם המים, הגרביטציה, תנועת האוקיינוס וכו... כל אלה יוצרים אנימציה שמתקרבת לאמיתית ככל האפשר.
״הדבש הניגר על התפוח בסרטון שנערך לראש השנה הוא מלאכת מחשבת בכל הקשור לסימולציה ורינדור בתלת מימד, בכדי שהאנימציה תהיה כמה שיותר ריאלסטית, היה נדרש להשיג את שטח החיכוך של התפוח יחד עם צמיגות הדבש.״